12 juni 2016

Sweet & Simple!

Nou, deze taart bracht nogal wat teweeg... Ik was zo blij met mijn nieuwe pennetje die ik op een taartenbeurs in Rijswijk kocht waarmee je strakke lijnen kunt tekenen op een taart. Altijd leuk om zo'n noviteitje te delen met andere taartenbaksters. Dus zette ik de taart op een facebookpagina waar je je taarten kunt showen. 

Dat heb ik geweten. Ik werd overspoeld met vragen waarmee ik de huisjes had getekend en waar het pennetje te koop is. (Dat weet ik dus niet, online is het te vinden, maar helaas nergens in Nederland op voorraad. Ik kocht hem bij Lindy Smith in Engeland). En aangezien je op die pagina geen reclame mag maken ging het beantwoorden van deze vragen met persoonlijke berichtjes. Ik heb de hele avond vragen beantwoord tot het moment dat de paginabeheerder het wat te druk vond worden en zorgde dat er niet meer gereageerd kon worden. En uiteindelijk is mijn hele bericht uitgezet. 

Maar ik ben nog net zo blij, dus deel ik mijn taartje hier. En wie vragen heeft verwijs ik naar mijn vorige bericht waarin ik de Fluid Writer van Kemper Tools beschrijf of naar de reactiemogelijkheid onder dit bericht.




Deze taart is een dummy bekleed met fondant en de tekening heb ik gemaakt op een frosty sheet die ik met piping gel op het fondant heb geplakt. Rechtstreeks op de taart tekenen vond ik nog iets te spannend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.