06 oktober 2017

Heerlijke hartjes!

Vandaag heeft mijn lieve vriendin Iris mij en nog twee vriendinnen uitgenodigd om te komen dineren. Ik neem iets lekkers mee voor bij de koffie. We hebben elkaar al een tijd niet gezien en om onze vriendschap te vieren heb ik deze heerlijke hartjes gemaakt: amandel macarons gevuld met witte chocolade ganache met amandelsmaak. 

Voor deze 20 macarons gebruikte ik het recept voor macarons dat ik eerder plaatse één keer. Voor het kleuren van de macarons en de ganache gebruikte ik ProGel van Rainbowdust in de kleur pink. Een klein beetje is genoeg. De ganache gaf ik een amandelsmaak met natuurlijke amandelemulsie van Lorann Professional Kitchen. 



Amandel macarons





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.